duminică, 13 martie 2016

Istoria motoarelor cu ardere interna

Buna ziua,

In cele ce urmeaza va vom vorbi despre istoria motoarelor cu ardere interna, cum au aparut si cum s-au dezvoltat motoarele pe care noi le avem astazi la masina personala. Istoria motorului cu ardere interna este relativ recenta, el facandu-si aparitia abia cu 200 de ani in urma. Inainte ca aceste motoare sa isi faca aparitia erau folosite motoarele cu aburi. Motoarele cu aburi au jucat un rol important in timpul revolutiei industriale. Primele motoare cu ardere interna pareau a fi sortite esecului deoarece nu produceau destula putere pentru a fi folosita la propulsia unui vehicul sau intr-un proces industrial. La acea vreme inca nu existau combustibili destul de buni pentru ca motorul cu ardere interna sa functioneze eficient. In anul 1807 Francois Isaac de Rivaz a creat un motor cu ardere interna care putea fi pus in valoare. Acesta folosea pe post de carburant un amestec format din hidrogen si oxigen care era aprins printr-o scantee. Acest model a fost folosit de Samuel Brown care, 19 ani mai tarziu, a creat primul vehicul autopropulsat. Acest autovehicul a fost testat pentru prima data pe un deal in apropierea Londrei. Motorul care avea sa devina un succes mai tarziu a fost motorul in patru timpi, inventat de Alphonse Beau Rochas in 1862. Creatorul acestui motor nu a fost capabil sa isi puna in practica proiectul din motive financiare. Cel ce a pus dat nastere proiectului lui Alphonse Beau Rochas a fost Nicolaus Otto. Motorul construit de el a ramas in istorie sub numele de motorul Otto. Pe principiil motorului Otto au fost mai tarziu realizate motoarele cu benzina, cel mai important dintre ele fiind motoarele de tim Benz create de Karl Benz. Aceste motoare au fost folosite la construirea primelor masini care au fost folosite la sara larga.

rent a car bucuresti, inchirieri masini bucuresti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu